GRATIS VERZENDKOSTEN BIJ BESTELLINGEN BOVEN €100

FAQ

Wij begrijpen dat je wat vragen kunt hebben over onze producten of diensten. Om die reden hebben wij op deze pagina alle meest gestelde vragen op één plek. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je hieronder contact met ons opnemen.

CONTACT

Hoe kan ik contact opnemen met Tribe Customs?

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen; we helpen graag. Ons team staat 5 dagen per week klaar om al je vragen te beantwoorden. Stuur een mail naar: contact@tribecustoms.nl of klik hier.

Hoe lang duurt het voordat ik antwoord krijg?

Wij streven ernaar om op alle vragen binnen 48 uur antwoord te geven

PRODUCTEN

Kan ik jullie producten zelf monteren?

In de meeste gevallen kun je onze producten eenvoudig zelf monteren! Ben je zelf niet zeker of het je lukt ga dan langs bij je dichtstbijzijnde scooterzaak of vraag een handige vriend.

Zit er garantie op jullie producten?

Tevreden klanten is voor ons het allerbelangrijkst! Daarom bieden wij sowieso 30 dagen garantie op al onze producten. Wanneer er buiten dat termijn iets gebeurd kun je ons altijd een mailtje sturen. We zullen dan kijken of we je alsnog kunnen helpen.

BESTELLINGEN EN BETALINGEN

Welke betalingsmethodes kan ik gebruiken?

Je kunt bij ons betalen met: iDeal, Klarna, Apple Pay, MasterCard, Visa, American Express, Belfius en SEPA

Hoe kan ik mijn order annuleren?

Als je bestelling nog niet is verstuurd kun je met ons contact opnemen of stuur een e-mail naar contact@tribecustoms.nl. Het volledige bedrag inclusief verzendkosten zal dan worden gerestitueerd.

Ontvang ik een orderbevestiging?

Ja, nadat je een bestelling hebt geplaatst bij ons zal je een e-mail met daarin je orderbevestiging ontvangen.

Ik heb onjuiste adresgegevens ingevoerd, kan dit worden gewijzigd?

Ja, dit kan zolang wij de bestelling nog niet verzonden hebben. Neem contact met ons op of stuur een e-mail naar contact@tribecustoms.nl en vermeld daarin je ordernummer, naam en de juiste adresgegevens.

VERZENDING

Naar welke landen verzenden jullie?

Wij versturen naar Nederland, België en Duitsland

I live outside your shipping area. Can I still place an order?

Yes you can! Please send us an e-mail with the area so you can get a personal quotation

Wat is de levertijd?

Normaliter ontvang je je producten binnen 1-2 werkdagen. Wanneer je een product wilt bestellen die nog gemaakt moet worden staat dit beschreven in de productomschrijving van het desbetreffende product.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling als het ene product op voorraad is en de ander op aanvraag?

We verzenden je bestelling altijd als één pakket. We wachten met verzenden totdat alle producten zijn geproduceerd.

Wat zijn de verzendkosten?

Nederland – Gratis bij bestellingen van meer dan €100
€4,25 voor brievenbuspakketjes
€6,74 voor pakketten

België
€9,33 voor brievenbuspakketjes
€9,59 voor pakketten

Duitsland
€6,90 voor brievenbuspakketjes
€9,04 voor pakketten

Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wat moet ik doen?

Dat is erg vervelend. Neem contact met ons op of stuur een e-mail naar contact@tribecustoms.nl en vermeld hierin je naam en ordernummer. We gaan ervoor zorgen dat je dan alsnog zo snel mogelijk je bestelling ontvangt.

De Track & Trace van mijn bestelling geeft aan dat mijn bestelling is teruggestuurd. Wat moet ik doen?

In het geval dat de koerier meldt dat jouw bestelling is teruggestuurd naar ons, betekent dit dat deze niet bij jou wordt afgeleverd en dat je jouw geld terugkrijgt.

Onze excuses als dit onverwachts is gebeurd. We raden je aan een nieuwe bestelling te plaatsen. Het kan tot 10 werkdagen duren voordat de retour is verwerkt in ons magazijn en de terugbetaling is uitgevoerd.

Redenen voor het terugsturen van een pakket naar ons kunnen zijn:

  • Een onvolledig of onjuist afleveradres
  • Een transportincident, d.w.z. een beschadigd pakket
  • Na meerdere pogingen onmogelijk pakket te bezorgen
  • Pakket wordt na 1 week niet opgehaald bij het afhaalpunt.

RETOUREN

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Ons retourbeleid garandeert dat je je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst zonder enige reden kunt retourneren.

Items moeten aan ons worden geretourneerd in een ongemonteerde, onbeschadigde, ongedragen en ongewassen toestand, geschikt voor wederverkoop met seals en onbeschadigde doosjes.

Verzendkosten voor bestellingen worden niet gerestitueerd.

Wat zijn de retourkosten?

Retourzendingen zijn op eigen kosten, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit je je pakket terugstuurt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Allereerst meldt je je retour aan via de pagina “Retour aanmelden“. Wij zullen je aanvraag dan beoordelen. Bij goedkeuring kun je je bestelling naar ons opsturen.

Wat moet ik doen als ik de verkeerde maat heb besteld?

Wanneer je de verkeerde maat hebt besteld vraag je allereerst een retour aan via de pagina “Retour aanmelden“. Zodra we je aanvraag hebben goedgekeurd kun je je bestelling naar ons terugsturen. Vervolgens plaats je zelf een nieuwe bestelling met de juiste maat op onze website.

Waar kan ik mijn ordernummer vinden om mijn retour aan te melden?

Je ordernummer staat vermeld in de e-mails die je hebt ontvangen nadat je besteld had.

Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd is bij levering?

Neem in dit geval binnen 3o dagen contact met ons op of stuur een e-mail naar contact@tribecustoms.nl. Wij zullen er dan zo snel mogelijk voor zorgen dat je een werkend en onbeschadigd product ontvangt.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourperiode wil retourneren?

Dit valt buiten ons beleid en is daardoor eigenlijk niet mogelijk. Je kunt ons wel altijd een e-mail sturen zodat we je wellicht alsnog tegemoet kunnen komen.

Hoe lang duurt een terugbetaling?

Een restitutie duurt maximaal 10 werkdagen.

Winkelwagen 0

Leeg

Totaal

€0 EUR

Doorgaan met winkelen